آرشیو تیر ماه 1400

مرجعي براي انتشار مقالات معتبر و بازنشر بهترين ها در هر حوزه

هولوگرام جعلي: رويا يا واقعيت؟

۹ بازديد

در دنياي امروز كه بسياري از محصولات برند هاي معروف با خطر جعل و كلاهبرداري مواجه هستند، استفاده از برچسب هاي هولوگرامي راهي مطمئن براي جلوگيري از جعل اسناد و كالا هاست و به هيچ وجه نميتوان هولوگرام جعلي ساخت. به عنوان مثال بنده اخيرا براي دريافت سند به يكي از نمايندگي هاي كوير موتور مراجعه كردم و هنگام صدور سند رسمي، يك هولوگرام سه بعدي بر اساس برند كوير موتور روي سند زده شد.

هولوگرام چيست؟

هولوگرام جعلي

ليبل هولوگرام يكي از برچسب هاي امنيتي است كه با استفاده از تكنولوژي چاپ ليزري، تخلخل تصاوير و كد ها ساخته ميشود. اين فاكتور ها عملا هولوگرام را ضد جعل مي كنند و باعث بي ميلي جاعلان نسبت به محصول برند مدنظر ميشود.

ليبل هولوگرام را نميتوان جعل و كپي كرد، چرا كه اولا تكنولوژي ساخت آن نياز به دانش فني ليزري بسيار پيچيده اي دارد، ثانيا هزينه ساخت هولوگرام براي جاعلان به نحوي است كه از كپي برداري صرفه نظر ميكنند.

براي مشاهده دلايلي كه باعث ميشود ساخت هولوگرام جعلي بسيار سخت و عملا غيرممكن باشد، به مقالات زير مراجعه كنيد:

تخته چندلايي چيست؟

۱۰ بازديد

تخته چندلايي چيست؟

تخته چندلايي چيست

تخته چندلايي يكي از پر كاربرد ترين وسايل در صنعت ساختمان سازي است. تخته چند لايي يا پلاي وود، به نام تخته سه لايي هم شناخته ميشود و از چوب هاي فشرده سبك وزن و با قابليت تحمل وزن بالا ساخته شده است.

ادامه مقاله در مورد تخته سه لايي و چند لايي در مقاله اي از سايت جماران نيوز: https://www.jamaran.news/fa/tiny/news-1514214

تاثير سئو بر رشد كسب و كار هاي آنلاين

۸ بازديد

تاثير سئو بر رشد كسب و كار

به گزارش وبلاگ بهترين ها، سئو يا بهينه سازي سايت براي موتور هاي جستجو تاثير شگرفي روي بهبود درامد و فضاي كسب و كار ها ميشود. بخصوص در پاندمي كرونا ويروس يكي از اصلي ترين روش هاي خريد افراد، بصورت آنلاين و بر بستر اينترنت است. بنابراين دانستن نكاتي در اين مورد ميتونه خيلي مفيد باشه.

براي مشاهده ادامه اين مقاله به سايت خبري جهان نيوز مراجعه كنيد:

تاثير سئو بر رشد كسب و كارهاي بزرگ: http://www.jahannews.com/news/768792